viernes, 17 de febrero de 2017

Figura humana fent esport

Aquesta activitat que us presentaré a continuació, va ser l’última activitat realitzada al segon trimestre. La tasca encomanada tractava sobre l’elaboració d’una figura humana realitzant una acció esportiva. Aquest exercici s’ha extret de les PAU d’anys anteriors.

Vaig decidir fer una figura humana que practiqués el patinatge en línia perquè m’agrada molt patinar. El meu dibuix el vaig voler incorporar dins d’un fons urbà, concretament, el fons triat va ser un carrer inventat.

Primer de tot vaig haver d'executar dos esbossos: un sobre el personatge i l'altre primer vaig fer fons i, un cop dibuixat el fons, vaig incorporar la patinadora. Un cop fets els esbossos, vaig començar a dibuixar en un paper de 50x70 cm. Cal dir que l’activitat donava a triar entre fer el dibuix en format vertical o en format horitzontal, jo vaig triar l’horitzontal perquè al dibuixar una figura de perfil, necessitava més espai. Finalment, cal dir que el dibuix només té un punt de fuga perquè volia que se centres tot més en la patinadora.

L'únic problema que vaig tenir a l’hora de fer el dibuix va ser que les finestres no les vaig fer bé perquè no vaig seguir  perspectiva cònica.

L’activitat va tenir una durada d’1hora i 30 minuts, aproximadament.


Làmina de 50x70 cm. Tècnica seca.


Millora.

No hay comentarios:

Publicar un comentario