viernes, 17 de febrero de 2017

Dissenys de Miyake

En l'Institut Jaume I fem activitats de selectivitat.  Aquest exercici tractava d'argumentar característiques d'aquest dissenyador, per després fer una pluja d'idees. Una vegada ja l'he fet, he d'escollir tres dissenys per després començar-lo a dibuixar en la làmina de DIN A3. La tècnica que vaig utilitzar va ser els llapis d'aquarel·lables i un pinzell.

Els meus dissenys predominen els colors saturats, com el vermell i groc, com Miyake, per una altra banda el blanc i el negre. També cal destacar que els seus dissenys són molt geomètrics i té influències orientals. Un dels problemes que vaig tenir va ser que sense volgué vaig tacar la làmina DIN A3 mentre pintava, ja que hi havia posat aigua. 

Les imatges estan realitzades i editades amb el meu mòbil.



Pluja d'idees.



Làmina DIN A3.

No hay comentarios:

Publicar un comentario