miércoles, 25 de enero de 2017

Ergonomia

A l'inici del segon trimestre vam fer disseny d'objectes. Aquest exercici juntament amb altres com la làmina del perfum i el packaging (capsetes) són realitzades en el segon trimestre.

Aquesta activitat consta de fer quatre mans de manera ergonòmica, és a dir, com agafem l'objecte amb la mà. L'activitat em va costar bastant, ja que quan van manar aquest deure encara no entenia molt clar el concepte d'ergonomia (és la comoditat). Però en tenir-lo clar em vaig posar dibuixar, encara que vaig tenir dificultats. La solució que vaig tenir per a realitzar-lo va ser fer imatges de la mà agafant uns objectes de rutines. Un altre problema que em vaig adonar una vegada feta la làmina va ser que vaig pintar les mans massa grogues, ja que la meva llum de l'habitació és groguenc i vaig pensar que era la llum que feia que dónes aquest efecte. Els materials que vaig utilitzar van ser: els llapis aquarel·lables, lapis HB, goma i una làmina DIN A 3.

Les fotografies estan fetes i editades amb el meu mòbil.

Làmina DIN A 3. Tècnica seca.


Ampliació de la mà agafant una eina de cuina.



Ampliació de la mà agafant un manillar d'un calaix i una eina de cuina.


Ampliació de la mà agafant un ratolí.



No hay comentarios:

Publicar un comentario