jueves, 26 de enero de 2017

Llibreta d'anatomia

A l'inici del segon trimestre de dibuix, vam començar a estudiar l'anatomia del cos humà. La tutora ens van donar un quadern imprès del seu llibre. Ella ens va fer dibuixar 3 imatges del llibre com a deures de nadal i per anar aprenent algunes parts fonamentals per a dibuixar les persones, que properament dibuixaríem en papers de 50x70


Aquests 3 dibuixos sabia de fer en la llibreta d'artista, el meu és de DIN A5. Em va costar molt en fer-los perquè sabia de fer molt net i polit, en canvi a mi m'agrada més dibuixar coses més esbossades i brutes, una altra raó va ser que estic molt acostumada a dibuixar en papers grans i en fulls a part i no en la llibreta. 


Vaig tenir bastants errors, tant dibuixant com els noms de les parts. La primera imatge que vaig dibuixar, les costilles massa planes i hauria de ser més arrodonits. La segona imatge és el que vaig tenir més errors: el crani l'havia aplanat per darrere; el coll també estava aplanat i massa esvelt; el moviment del torça era massa rígid. Els materials que vaig utilitzar va ser un portamines, goma i la llibreta.

Les fotografies estan fetes i editades del meu mòbil.



Dibuix 1


Dibuix 2


Dibuix 3

No hay comentarios:

Publicar un comentario