miércoles, 25 de enero de 2017

Perfum

Aquesta activitat realitzada al principi del segon trimestre juntament amb altres com l'ergonomia, el packaging (capsetes). L'exercici tenia l'objectiu de saber fer una perspectiva paral·lela i un com es fan les làmines per a objectes en disseny. Jo vaig escollir dos perfums, però una companya de l'assignatura disseny també havia portat un dels dos que tenia i em faig decidir en fer el que ella no tenia, que té forma d'una rosa. La tutora em va advertir que era molt difícil i va ser un gran repte per a mi. Vaig tardar moltes hores (5-4 hores aproximadament) per a dur a terme aquest exercici tipus selectivitat. Els materials que vaig utilitzar van ser: una làmina DIN A3, llapis aquerel·lables, llapis HB i goma. En aquesta làmina sabia de fer planta, alçat, perfil i la perspectiva.

El primer pas que vaig fer va ser fer fotos amb el mòbil les posicions que tindré de dibuixar del perfum. Una vegada feta les fotografies es dibuixar amb llapis l'estructura i la situació del perfum i després es pinta, però fent capes. l'últim pas de tot és el títol de l'activitat. Les imatges estan fetes i editades amb el mòbil.




Frontal del perfum real.

Perfil del perfum real.


Alçada del perfum real.



Perspectiva del perfum real.


Làmina DIN A 3. Tècnica seca.





Ampliació del frontal.



Ampliació del perfil.



Ampliació de l'alçada.

Ampliació de la perspectiva.

No hay comentarios:

Publicar un comentario