viernes, 3 de marzo de 2017

Art tèxtil

Aquest exercici en l'assignatura tècniques graqueoplàstiques, tractava de trobar i experimentar amb una tècnica nova I que durant un temps va estar com un art secundari que és el tèxtil. En aquesta activitat he representat l'enyorança dels antics moments amb el meu avi de part del meu pare. Vaig escollir aquest tema perquè el fet de que no estigués en el món quan ja tenia uns 5 anys va fer que obtingués un gran impacte en la meva vida. I per tant he representat un dels bons moments que he tingut amb ell, millor dit, és el moment que vaig captar quan anava a abrasar al meu avi.
Per fer-lo he tingut com a suport un llenç gran i al damunt he enganxat diversos teles, principalment teles i textures brillants. Van ser enganxats amb pistola de cola calenta i tisores per tallar les teles.

El vaig fer en dues classes de dues hores més dues hores aproximadament ex
tres. Una de les dificultats va ser principalment en realitzar la camiseta vermella de l'avi.


La imatge va ser feta amb el meu mòbil.





Activitat d'art tèxtil.

No hay comentarios:

Publicar un comentario