viernes, 31 de marzo de 2017

Projecte de figura humana

Aquest projecte el va proposar la nostra professora de l'assignatura Dibuix artístic. Consistia en fer un dibuix personal, amb l'única condicióque tractés sobre la figura humana. També podíem utilitzar diferents estils, que ens agradin o directament l'estil personal.Vaig utilitzar diverses tècniques, en el meu cas he utilitzat llapis 6B, tinta xinesa, llapis aquarel·lable, pinzell, guix. El format en el qual el vaig realitzar feia 85x55 cm......


El suport que vaig utilitzar va ser un paper secant.



Dibuix definitiu. Mescla de diferents tècniques.

Detall del fons.

Detall de la nena petita.

Detall de les mans de la mare.

Aquesta activitat tenia l'objectiu que els alumnes de 2n de batxillerat poguéssim experimentar i trobar un camí personal i artístic, per tal de començar a orientar-nos i a conèixer-nos millor com som. Per una altra banda, la tutora volia que sobresortíssim de les coses que hem fet fins avui en dia, és a dir, que investiguéssim i busquéssim coses noves. 

Però abans de començar havíem de fer diversos esbossos, buscar el nostre refent i el tema de què tractaria l'obra. Els meus referents van ser: el Conrad Roset, Batriz Martín Vidal i Miguel Wert. i el meu tema va ser sobre els sentiments respecte la meva mare.
Una vegada fet això, vaig començar a fer el projecte. També s'havia de fer una memòria escrita on s'explicaria breument que havíem fet, les decisions presses, com s'han solucionat els problemes, fer una autoavaluació i adjuntar els esbossos.

Esbós definitiu.

Primer pas.
Imatge inspirativa.

Segon pas.

Detall de la nena en el segon pas.

Detall de les mans de la mare en el segon pas.

Tercer pas i el definitiu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario