viernes, 28 de abril de 2017

Disseny d'un gronxador


En el tercer trimestre estem treballant el concepte d'espai. Aquesta activitat és extreta de selectivitat. Tracta de dissenyar un gronxador de dues places per un parc infantil. Per fer aquesta activitat hem tingut dues hores per fer-ho a classe.

El primer que vaig fer, va ser la pluja d'idees, on vaig proposar tres models diferents I cridaners. En segon lloc, vaig fer la maduració, en el qual havia d'escollir una de les idees que hi havia en la puja d'idees. I vaig triar el de l'arc de sant Martí. Allí havia de fer una perspectiva de com quedaria al final i a sota hi vaig escriure l'explicació de com seria, els seus materials, textura, colors... totes dues coses es fa en un paper DIN A3., però doblegat.


Pluja d'idees.


Maduració. 

Aquest gronxador, com he dit anteriorment ha de tenir dues places. En el meu cas vaig decidir posar un 'per a nens més grans (4-12 anys) i un altre pels més petits (1-3 anys). Una vegada feta la maduració vaig començar a fer la làmina de DIN A3. En aquesta làmina s'havia de fer els tres punts de vistes (planta, alçat i perfil) i una perspectiva. Però també les acotacions de com seria en la realitat de tal forma que es pugui construir-lo. Els colors que vaig escollir van ser els set colors principals de l'arc de sant Martí (lila, blau marí, blau claret, verd, groc, taronja i vermell).
Aquest gronxador té forma d'un arc de sant Martí i a sota o millor dit, la base té forma de xarc, ja que es crea a través de l'aigua. És molt ample de tal manera que els nens espluguin moure bé i de divertir-se més.

Les fotografies estan fetes editades amb el meu mòbil.







Làmina DIN A3. Tres punts de vistes i una perspectiva.


Augment de la perspectiva.

No hay comentarios:

Publicar un comentario