sábado, 29 de abril de 2017

Habitació de postguerra

En aquest tercer trimestre a l'Institud Jaume I, estem treballant el concepte d'espai. Aquesta activitat extreta de la página de la PAU, consistía en fer una interpretació sobre aquella imatge que ens donaven. Aquella imatge hi sortia un interior d'una habitació de postguerra. Les condicions que ens donaven era que había de ser una técnica seca, però els retuladors també entrava com una técnica seca. Una altra era de què haviem de dibuixar tres elements que apareixien en la imatge. En el meu cas vaig escollir: el quadre i el sofá. Com podeu veure em vaig oblidar de ficar un altre element, ja que vaig pensar que el parquet també contava com un altre element. A part hi havia d'aparèixer una figura humana. Aquesta activitat es va realitzar en classe durant dues hores.


El primer que vaig fer van ser els esbossos. Un havia de fer el plantejament i l'altre s'havia d'aplicar la il·luminació (llum i ombra). Això es va fer en un paper DIN A3. L'espai que em vaig inventar es va fer a través de dos punts de fugues, creant una habitació en foradada. La figura humana, que en el meu cas és una dona que està dret, darrere de la paret trencada. La llum està pel forat i per tant és un contrallum.

El segon lloc, vaig aplicar el segon esbós en una làmina de 50x70 cm. La tècnica que vaig utilitzar va ser el bolígraf i els retoladors, en el qual vaig escollir, el vermell, rosa, taronja i negre. Després de pintar, vaig posar aigua per donar més expressivitat i també vaig aplicar el llapis 6B.


Fotografia de l'exercici.



Làmina 50x70cm. 



Detall del dibuix definitiu.

Les fotografies estan fetes i realitzades amb el meu mòbil.




No hay comentarios:

Publicar un comentario