sábado, 12 de noviembre de 2016

Cartell

Aquest exercici és una pràctica d'una prova de selectivitat i es va realitzar l'activitat en 2h de classe. L'exercici tractava de fer un cartell sobre el Trapezi de Reus, i havia de sortir obligatòriament l'eslògan "Fira del Circ de Catalunya" 2017 i també havia de sortir l'elefant, ja que és el símbol de la fira.

Làmina definitiva.

Primer de tot van haver de fer la pluja d'idees on dibuixem totes les idees que tenim sobre com fer-lo, aquesta vegada vaig tenir diverses idees. Després, el segon pas és fer la maduració que tractava de passar a net la idea que m'agradava més i fer les principals acotacions. Per últim hem de fer la làmina definitiva, fen correctament les acotacions i el disseny final, en un paper DIN A3, la professora va dir que com ha molt gran havia de ser com a mida un DIN A4. Vaig fer molts inacabats artístics, perquè així la gent sàpiga aproximadament o intuir-lo com quedaria.
El principal problema que vaig tenir va ser que no ho vaig poder acabar de fer-ho i un gran error a ser que vaig pintar la roba de l'elefant de color groc i és vermell, però l'he dissimulat pintar-lo al damunt. Els materials que vaig utilitzar van ser llapis de colors aquarel·lables i portamines 0,4.
Les fotografies són realitzades amb el meu mòbil i també editades en ella.

No hay comentarios:

Publicar un comentario