sábado, 12 de noviembre de 2016

Galleda

Aquest exercici consistia en una pràctica sobre l'activitat de selectivitat, on s'havia de dibuixar un bodegó, aigua i reflex. Tot això s'havia de realitzar en 2h de classe de dibuix artístic, però 30 min de fer 2 esbossos en el qual plantegem la seva composició i després en el que ens ha agradat més fer la llum i ombres. Aquest dibuix tracta de dibuixar de memòria, és a dir, no ho podem veure.

Làmina 50x70


El primer que vaig fer va ser agafar un paper DIN A3 i doblegar-lo per la meitat i després vaig fer 2 esbossos. A 1 dels 2 esbossos, s'havia de plantejar el focus de llum les ombres pròpies i les projectades. Una vegada fet els esbossos comencem a fer la làmina final, que seria una làmia 50x70 per passar del dibuix de l'esbós a la làmina definitiva. El dibuix s'havia de representar en un lloc tancat, ja que ho demanava l'enunciat. La llum que vaig decidir va ser el natural i estaria en posició de picat dreta, en el qual il·luminava l'aigua del bodegó i en canvi el bodegó estaria tot fosc per un contrallum i tindria una ombra bastant llarga.
La dificultat que vaig tindre i per quasi vaig haver de tornar-la de fer-lo va ser que la llum que vaig decidir era en picat centre i l'ombra no hauria de ser tan llarga. La professora en veure-ho em va dir de posar la llum cap a la dreta, així ho dissimularia i per una altra banda em va ajudar a fer l'aigua. Els materials que vaig utilitzar van ser el carbonet, la goma i paper de mans, per l'esbós un llapis 6B.
La fotografia ha sigut realitzada amb el meu mòbil.


No hay comentarios:

Publicar un comentario