sábado, 12 de noviembre de 2016

Zoo

Aquest exercici és una pràctica d'una prova de selectivitat i es va realitzar l'activitat en 2 h de classe. L'exercici tractava de dissenyar 2 senyalitzacions per al zoològic en el qual havia de sortir animals i també senyalitzant diferents direccions.

Pluja d'idees.

Maduració de la idea.


 Làmina definitiva


Primer de tot van haver de fer la pluja d'idees on dibuixem totes les idees que tenim sobre com fer-lo, en el meu cas ja ho sabia clarament com fer-ho. Després, el segon pas és fer la maduració que tractava de passar a net la idea que m'agradava més i fer les principals acotacions que seria 16 cm d'alçada i 12 cm d'amplada, perquè ho demanava l'enunciat. Per últim, vam haver-hi de fer la làmina definitiva fen correctament les acotacions i el disseny final, en un paper DIN A3.
El principal problema que vaig tenir va ser en l'acotació, aquesta imatge que teniu no està ven acotada i és la primera prova de selectivitat que vaig poder realitzar-lo a temps. Els materials que vaig utilitzar van ser llapis de colors aquarel·lerables, retoladors de punta gruixuda i portamines 0,4.
Les fotografies són realitzades amb el meu mòbil i també editades en ella.

No hay comentarios:

Publicar un comentario