domingo, 13 de noviembre de 2016

Portada d'un llibre

Aquest exercici és una pràctica d'una prova de selectivitat i es va realitzar l'activitat en 2h de classe. L'exercici tractava de fer un disseny editorial d'un llibre titulat "Els dies de la república" i l'enunciat ja donava uns pautes molt clares que s'hi havia de respecta, la mida havia de ser 14 cm d'amplada x 20 d'alçada, també havia de sortir el nom de l'autora que és Rosa Feliu, l'editorial, la col·lecció del qual pertany i el model, ja que donaven unes imatges per a guiar-nos i tindre un model. L'únic que canviava era la imatge, l'autora i el títol.

Pluja d'idees en la part esquerra i la maduració en la part dreta.

 Làmina definitiva de DIN A3.

Primer de tot van haver de fer la pluja d'idees on dibuixem totes les idees que tenim sobre com fer-lo, aquesta vegada vaig tenir diverses idees, en la fotografia m'inspirat en un quadre que tracta de la república, per tanta vaig posar la bandera de la república (groc, vermell i lila). Després, el segon pas és fer la maduració que tractava de passar a net la idea que m'agradava més i fer les principals acotacions que seria posar el que demanaven l'enunciat. Per últim, hem de fer la làmina definitiva, que s'ha de fer les acotacions i fer el disseny final, en un paper DIN A3.
El principal problema que vaig tenir va ser que no ho vaig poder acabar de fer-ho, és a dir, no he fet ni el iconotip de l'editorial ni el context, que normalment no l'arribo de fer. Els materials que vaig utilitzar van ser llapis de fusta, plastidecort i portamines 0,4.

Les fotografies són realitzades amb el meu mòbil i també editades en ella.

No hay comentarios:

Publicar un comentario