domingo, 13 de noviembre de 2016

Premi de 30 d'octubre de 2016-17

L'any passat vaig concursar en els premis de 30 d'octubre, en el qual es classifiquen en tres apartats: la fotografia, el dibuix i la literatura. Jo en aquest cas, vaig participar en el dibuix i pertanyia a la categoria F. Vaig entregar un exercici que vam fer en 1r de Batxillerat que tractava de fer un dibuix expressionista, com ja sabeu aquest moviment artístic expressava la tristesa, l'angoixa, la por, ...
Quan buscava imatges que em pogués inspirar vaig trobar una fotografia d'una nena que estava asseguda en una escalera de pedra, que transmetia tristesa i avorriment per la seva postura. El material que vaig utilitzar va ser la cera. Està fet en una làmina de 50x70. I vaig quedar tercera.




No hay comentarios:

Publicar un comentario