sábado, 12 de noviembre de 2016

Dibuix Científic

Com ja ho deia en les altres notícies en el 1r trimestre ho estem dedicant al dibuix de formes naturals i objectes, i en concret en el mes d'octubre dedicat al dibuix descriptiu. Per tant aquest exercici que hem fet tractava de dibuixar una flor del natural, per a fer un dibuix científic sobre la planta que ha escollit cada alumne de 2n batxillerat de l'artístic. Aquesta activitat s'ha realitzat en 2 h aproximadament en les hores de classe, però a mi encara em faltava una mica per acabar-lo hi vaig decidir endur-me'l a casa per fer els últims retocs. La planta que vaig escollir va ser el Cyclamen Percicum, que el podreu veure-ho a continuació i també el podràs comparar amb el meu dibuix. Vaig escollir aquesta flor perquè mai l'havia vist i a part tenia un color rosa «fuxia» molt bonic i cridaner, també hi havia unes que encara no havien florit i altres que si han florit.




























Làmina DIN A4




Un tros ampliat de la flor.




Abans de dibuixar vam haver d'agafar un paper de DIN A3 i tallar-lo amb cúter per la meitat del paper per aconseguir un DIN A4 i també vam utilitzar una regla de fusta i una taula per poder-lo fer.

Una vegada tindre el DIN A4 ens vam agrupar per grups de 4 persones aproximadament, ja que hi havia gent que dibuixaven la mateixa planta, en el meu cas va ser que cadascú portava la seva. El material que vaig utilitzar va ser un portamines i un retolador negre de punta fina de 0,4 de gruix. Sòl vaig fer servir el retolador per ha fer el títol.

La principal dificultat que vaig tenir va ser que havia de ser molt fred i a mi m'agrada molt fer dibuixos expressius, un altre va ser que en la tija no sabia com dibuixar-lo, ja que tenien com palets curtes i li vaig demanar a la professora que m'ajudés. Un dels problemes que vaig tindre va ser de pintar la fulla i feia un gran contrast amb la flor, per tant vaig haver de pintar una mica la flor i millorar la tija.

Les fotografies van ser fetes amb el meu telèfon mòbil.


No hay comentarios:

Publicar un comentario