miércoles, 12 de octubre de 2016

Fruites

Us presento el segon treball que fem en el primer trimestre de dibuix artístic. Vam tindre de portar fruites de casa per crear una composició i dibuixar del natural. L'ampolla era una ornamentació extra perquè tingué una composició més rica i per fer una desigualtat d'altures, per així fer més interessant el dibuix. En el 1r trimestre ho estem dedicant al dibuix de formes naturals i objectes, i en concret en el mes d'octubre dedicat al dibuix descriptiu.

El vaig dibuixar en una làmina DIN-A3, primer de tot vaig dibuixar molt fluixet les línies de composició amb un llapis de HB, perquè sóc una mica bruta a l'hora de dibuixar, però aquest és la meva forma de fer-ho i de com sóc. Després vaig dibuixar les tres fruites i l'ampolla, una vegada acabada i crec que està bé, començo a pintar-les amb llapis de colors aquarel·lables. Aquesta imatge és una fotografia feta per mi mateixa on el qual us presento els objectes en ue vaig copiar en natural. Més a baix hi ha un dibuix que estava mig acabat i per últim la definitiva.

Fotografia de les fruites





















Imatge de la composició i colors dels elements
Làmina DIN-A3. Tècnica emprada: llapis HB i 
llapis de colors aquarel·lables. 

El primer color que vaig utilitzar va ser el groc, fent una capa a tots els elements, després 
vaig fer el mateix amb el taronja, un cop acaba de fer-ho començo a fer les ombres amb un gris fosc i marró. Un cop acabat de pintar-ho, la majoria dels meus companys el van donar-li aigua amb un pinzellJo no el voldré fer, perquè el vaig intentar amb aquarel·les i no em va sortir bé, per això vaig decidir no fer-ho, però més endavant pot ser. Aquest procediment em va ocupar 3 hores escolars, i una mica més de temps a casa. 

Una dificultat va ser no poder utilitzar la goma d'esborrar, ja que deteriora la qualitat del paper i un altre és el fet de ser l'ampolla transparent..
La fotografia ha estat realitzada amb la càmera del meu mòbil. 




No hay comentarios:

Publicar un comentario