martes, 18 de octubre de 2016

Etiquetes per a melmelada

Aquesta activitat el vam fer en l'assignatura de disseny en una hora i mitja aproximadament, després pots acabar-lo a casa. L'activitat té com ha proposta de dissenyar 3 etiquetes per a pots de melmelada (pera, taronja i maduixa), però les etiquetes han de ser la mateixa estètica, és a dir, la mateixa però sòl podia variar la fruita i el color de l'etiqueta.


Pluja d'idees. DIN-A3. Tècnica seca: llapis de fusta.

Maduració del disseny. DIN-A3. Tècnica seca: llapis de fusta.

Làmina definitiva DIN-A3, Tècnica seca: llapis de fusta.
Millora.

Primer de tot s'havia de fer una pluja d'idees, en el qual vaig desenvolupar poques, perquè els dibuixava molt gran i per una altra banda perquè no em donava temps de fer més. Les meves idees eren pobres i poc originals per la causa de que mai he menjat melmelada i a part no fixar-me bé en les etiquetes de melmelada. El segon pas és fer la maduració de la idea, en el qual ja començo a decidir quin triaré per la làmina definitiva. En la làmina definitiva que seria l'últim pas és quan ja ho passem a net la idea de les etiquetes, també fem les acotacions i el text on expliquem la nostra proposta.

Aquesta activitat no el vaig poder acabar a temps, en la làmina definitiva, he fet un disseny una mica moderna encara que tenia el propòsit de fer-lo tradicional, ja que l'exercici demanava això, per tant no vaig estar molt contenta amb aquesta activitat. Els materials que he utilitzat han sigut llapis de colors, porta mines, retoladors de punta fina i regla.

La imatge està feta amb el meu mòvil.




No hay comentarios:

Publicar un comentario