martes, 18 de octubre de 2016

Pam de porta



Aquest dibuix, és un exercici que vam fet tots a classe, com a preparatòria de la part pràctica de Selectivitat, que el vam fer el 14 d'octubre de 2016.

 Làmia de 50x70 cm. Técnica seca: carbó


En aquesta activitat ens demanava que dibuixéssim el mateix pom de porta que sortia en la fotografia, però canviant la posició de llum cap a la dreta, per aquesta raó l'ombra tenia d'estar a la part dreta. El dibuix es tenia que realitzar en una làmia de 50x70 cm i a part tenia que estar integrat en un ambient inventat, podien estar totalment descontextualitzat. A l'hora de llegir l'anunciat, no el vaig acabar d'entendre'l bé i no sabia com fer-ho, per aquesta raó tenia una composició bàsica, encara que tenia profunditat. Jo sóc una persona que l'agrada fer les coses amb paciència i a la vegada investigar per tindre ja una idea de com fer-ho. També me fixat i la professora que tinc molta dificultat en interpretar l'anunciat i això causa una gran problema. La tècnica que vaig utilitzar va ser seca, ja que demanaven una escala de grisos i vaig escollir fer-ho en carbó. Aquest material em comença ha agradar, perquè és ràpid per acabar tot el format del paper, també és molt expressiu i al utilitzar-lo em sento més lliure. Aquest dibuix es fer en una hora aproximadament i mitja hora en l'esbós.

Al fer aquest dibuix m'he adonat que tinc que millorar l'ombra de la clau gegant que està al centre del terra, i espero poder millor aquesta erada la pròxima vegada. En canvi estic satisfeta amb la tècnica del carbonet.
Per al pròxim dibuix tinc com a propòsit i com a recte plantejar una escena millor, és a dir, més atractiu i a la vegada complexa.

Fotografia realitzada amb la càmera del meu telèfon mòbil.

No hay comentarios:

Publicar un comentario