miércoles, 12 de octubre de 2016

Llibreta d'artísta

Aquesta llibreta és del any passat, però aquest any torno ha utilitzar. La meva llibreta d'artista va ser comprada a l'Abacus de Tarragona, és una llibreta simple de DIN A5 de tapa negra. La principal raó de comprar aquesta llibreta va ser perquè tot els meus companys van comprar aquest model i per no equivocar-me una altra vegada vaig agafar igual que ells. Vull d'admetre que no sóc molt de dibuixar en llibretes si no de fulls apart, per aquesta raó no tinc molts dibuixos, però us ensenyaré uns quants que tinc fet. Tinc pensat en decorar-la amb objectes que m'agrada, com per exemple llaços. En el 1r trimestre ho estem dedicant al dibuix de formes naturals i objectes, i en concret en el mes d'octubre dedicat al dibuix descriptiu.



Els dibuixos que he fet són coses descriptives del que veig pel meu entorn. Per una altra banda he fet una polsera perquè podria treballar la llum i l'ombra, al haver les cadenes em va dificultar bastant. La taronja, perquè estem fent un exercici en classe que tracta de dibuixar fruites. Pròximament el tindre penjat en al bloc perquè el podeu veure. L'altre és una rosa que em van regalar pel dia de Sant Jordi, però van treure-li el líquid i per això té aquests colors tan vius. Al tindre en casa tant de temps es va caure la rosa i vaig decidir dibuixar-la, ja que properament també dibuixarem plantes que tenen flors. A l'hora de dibuixar la rosa vaig tindre un problema, el vaig copiar del natural i em vaig oblidar de fer una foto, per aquesta causa de fet dues que junta-les és el dibuix.

Espero que us agradi els dibuixos de la meva llibreta, encara que no tinc d'aprendre en moltes coses com per exemple ha fer un got de vidre. En principi havia pensat en penjar una imatge d'un dibuix que faria d'un got de vidre, però vaig intentar-les varies vegades i no em sortia, també vaig investigar en YouTube, però tots els vídeos utilitzaven varies colors i el que jo volia fer era en llapis 2B. Tengueu present que segur que penjaré algun dibuix d'un got de vidre, és també uns dels meus propòsits abans d'acabar el curs.





Polsera de «polipiel» de color negre i amb cadenes platejades. 

Tècnica seca: llapis 2B. DIN A5.




Taronja. Tècnica seca: llapis de colors. DIN A5.





Part d'una rosa. Tècnica humid: retoladors. DIN A5.

No hay comentarios:

Publicar un comentario