miércoles, 12 de octubre de 2016

Volums en una escala








Làmina de 50x70. Tècnica emprada: carbonet.


És el primer dibuix que hem fet em dibuix en el primer trimestre. Tracta de fer quarte graons on en cada un hi hauria diferents elements, que són un cilindre, un cup, una circumferència i un con. Per fer aquest dibuix vam tenir una hora i mitja aproximadament, per fer dos esbossos i el dibuix a 50x70, és a dir quinze minuts d'esbossos i una hora i quart de dibuix. Vaig tindre molta dificultat a l'hora d'entendre l'anunciat quan deia quatre grans, perquè no pensava que es referia a les d'una escala i apart estava molt nerviosa. En el 1r trimestre ho estem dedicant al dibuix de formes naturals i objectes, i en concret en el mes d'octubre dedicat al dibuix descriptiu.

Al no entendre bé l'anunciat vaig perdre molt de temps i no vaig poder acaba els esbossos. Després quan vam començar a dibuixar en una làmina de 50x70 amb carbonet, em va costar molt perquè no havia acabat l'esbós i a causa d'això vaig tindre d'improvisar molt, per això vaig decidir fer una simple composició, però per a compensar-lo vaig optar de fer el cup, el cilindre, el con i la circumferència més gran perquè destaqués i no donés tant d'importància el dons ni l'escalera. El primer problema que vaig fer malament va ser la cònica, però la professora em va corregir i després el vaig millorar, un altre seria a l'hora d'utilitzar el carbó vaig estrènyer molt i no vaig tindre en molts lloc la llum que volia interpretar, el tercer problema va ser que no m'havia adonat de que quan hi ha molta llum sempre al seu costat està negre, però ell vaig millorar a casa i a més amés el fos de la paret. L'ultima dificultat que vaig tindre es que no em vaig fitxar en la posició de llum, és adir, el fet de tenir d'imaginar-nos l'escena on estaria els elements i la seva llum em va causar moltes problemes, per això me posat com a propòsit fixar-me més en les posicions de les llums i en el meu entorn.



Un cop acabat el dibuix com ja deia abans em vaig fixar en la llum i en la composició.
La fotografia l'he fet jo i a part està modificat a través del mòbil.

No hay comentarios:

Publicar un comentario